10 sposobów na uniknięcie grypy

katarWitaj,

W czasie sezonu grypowego skutecznym sposobem obrony przed goraczką, katarem, bólami mięśni, ogólnym oslabieniem są naturalne metody zapobiegania chorobie .

1.Myj ręce, gdy jesteś w miejscach publicznych a gdy podróżujesz dobrym rozwiązaniem są chusteczki   higieniczne , dezynfekujące / nasączone alkoholem/mycie rąk

2.Zaszczep się /Tylko dla tych, którzy nie „wierzą’ w profilaktykę oferowaną przez medycynę naturalną

Gdy jesteś w grupie podwyższonego ryzyka- dotyczy to osób powyżej 65 roku życia a także pracowników służby zdrowia, którzy mają stały kontakt z pacjentami, kobiet w ciąży, mieszkańców domów opieki społecznej oraz osób , których system odpornościowy   lub oddechowy jest osłabiony.strzykawka

3.Unikaj kontaktu z ludzmi którzy cierpią na choroby układu oddechowego ponieważ  poprzez kaszel , katar, kropelki wirusa łatwo przenoszą się  z jednej osoby na drugą.maseczka

4. Nie dotykaj rękami twarzy i oczu to obniża ryzyko zakażenia wirusem

OCZYB

5.Zasłaniaj usta i nos chusteczką podczas kaszlu lub kichania.Wyrzucaj  chusteczki i umyj ręce.

pylki

6.Stosuj preparaty , soki, przetwory z czarnego bzu, dzikiej róży, lipy.To przyczyni się do zmniejszenia objawów zakażenia i przyspieszy powrót do zdrowiaglog_szkarlatny_owoc

.

7 Jedz czosnek co najmniej  2 zmiażdżone czosnki dziennie- na kanapce lub w zupie.

czosnek

8.W czasie choroby odpoczywaj. Brak snu i stres bardzo osłabia organizm

sen

9.Pij  dużo wody-nawodniony organizm szybciej eliminuje toksyny

woda

szalony lekarz10. Jeśli nie wierzysz w naturalne sposoby=- to idz do lekarza, sprawdz , czy to grypa w ciągu 48 godzin od zakażenia,Podane leki w tak szybkim czasie przyczynią się do zmniejszenia objawów i przyspieszą powrót do zdrowia.

Pozdrawiam, Marysia

Advertisements

4 thoughts on “10 sposobów na uniknięcie grypy

  1. Znalazłem wpis na wykopie, zajrzałem… doszedłem do pkt 2 – „zaszczep się”, i opuszczam blog. Jakie to ludowe i naturalne. Wstyd.

  2. Ja bym do tej listy dodała jeszcze ruch. Dzienna dawka ruchu naprawdę może zdziałać cuda w kwestii odporności. Do tego ubranie odpowiednie do pogody i dobra dieta, ale taka na co dzień, a nie jako jednorazowa dawka syropu z czosnku. Sporo przepisów jest w necie, np na grypoodporni.pl, i mogą być traktowane jako zwyczajne pomysły na obiad, a nie super grypo-mikstury 🙂 Pozdrawiam 🙂

Skomentuj

Please log in using one of these methods to post your comment:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s