5 sposobów , aby być bardziej optymistycznym

 liskiWitaj,

Czy wiesz, że pesymizm jest związany z wyższym ryzykiem zgonu przed 65 rokiem życia ?Z drugiej strony,  optymizm  jest związany z wieloma korzyściami dla zdrowia: takich jak zmniejszenie  hormonów stresu, lepszą funkcją immunologiczną, i zmniejszenia ryzyka chorób przewlekłych.

Jeśli jesteś zestresowany lub  dręczy cie niepokój, spróbuj skorzystać  z tych paru porad

  1. Dbaj o siebie stosując zdrową dietę, regularne stosuj ćwiczenia i wysypiaj się
  2. Skutecznie poradzisz sobie z tym co cię gnębi jeśli uczciwie odkryjesz swoje emocjonalne reakcje
  3. Zwierz się komuś – Twojemu staremu , dobremu przyjacielowi lub krewnemu któremu ufasz
  4. Śmiej się. Nawet fałszywy śmiech jest korzystny dla zdrowia. Oglądaj komedie, opowiadaj śmieszne historie w gronie bliskich przyjaciół lub rodziny lub po prostu zmuś się do uśmiechu przed lustrem
  5. Zobacz : kubek jest w połowie pełny  a nie pusty.
Reklamy

2 thoughts on “5 sposobów , aby być bardziej optymistycznym

Skomentuj

Proszę zalogować się jedną z tych metod aby dodawać swoje komentarze:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s