Mądrość Babć

Kwiat Lotosu

Tuż przed końcem roku wzięłam udział w konkursie zorganizowanym przez wydawnictwo Biały Wiatr na temat „Mądrości Babć”, w którym poproszono o podzielenie się przeżyciami, wiedzą, mądrością, doświadczeniami naszych Babć. Ponieważ moje obie babcie to bardzo niesamowite kobiety, postanowiłam napisać o nich i wziąć udział w tym konkursie. Przeżycia i mądrość moich wspaniałych Babć zostały nagrodzone, postanowiłam je zamieścić na moim blogu. Może staną się dla kogoś inspiracją.

.starszyzna-kobiet-madrosc

Zostałam obdarowana dwoma niesamowitymi babciami: Babcia Jeneczka (mama mojej mamy) 23 grudnia skończy 89 lat i babcia Marianka już świętej pamięci (mama mojego taty). Obie opowiedziały mi niesamowite historie swojego życia warte wysłuchania i opowiedzenia innym.

Babcia Marianna – mój tata miał 16 lat jak zginął jego tata pod kołami pociągu, osierocił on 5 synów , najmłodszy miał 9 miesięcy, babcia została sama z dziećmi… była krawcową. Aby utrzymać dzieci szyła po nocach w domu odzież. Babcia szyjąc całe noce i niewiele…

View original post 709 słów więcej

Skomentuj

