Bardzo kobiece ćwiczenia

skurcz

 

 

 

 

 

 

Witaj,

Problem nietrzymania  moczu coraz częściej dotyka nawet młodych kobiet. Tego wstydliwego problemu można uniknąć dzięki prostemu treningowi. To naprawdę działa.Codzienny trening wzmacniający

Jeśli zauważyłaś kłopotliwe objawy, zacznij ćwiczyć. Na początku rób po pięć powtórzeń, z czasem zwiększ ich liczbę do 25.

1.Napinanie i rozluznianie

Stań w rozkroku, napnij mięśnie Kegla / we wczorajszym poście pisałam o tych mięśniach/ i wytrzymaj 5 sekund. Rozluznij je. To ćwiczenie możesz też robić, gdy leżysz na plecach.

2.Wciskanie nóg w ścianę

Leżąc na plecach, oprzyj stopy o ścianę, tak by kolana były zgięte pod kątem 90 stopni. Zrób wydech i wciskaj w ścianę raz w jedną , raz  drugą nogę, a na koniec obie naraz. W tym samym czasie staraj się napinać mięśnie miednicy.

3.Gimnastyka z piłką

Usiądz na krześle, między kolana włóż piłkę lub zwinięty ręcznik. Ściskaj mocno kolana, policz do pięciu i rozluznij się

4. W górę i w dół

Połóż się na plecach, ugnij kolana. Nogi i stopy trzymaj złączone, ręce ułóż wzdłuż ciała. Unieś w górę miednicę, ale górna część pleców musi przylegać do podłogi. Wytrzymaj kilka sekund, rozluznij się i wróć do pozycji wyjściowej.

Reklamy

One thought on “Bardzo kobiece ćwiczenia

Skomentuj

Please log in using one of these methods to post your comment:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s