Jak ograniczyć spożycie żywności o wysokim ładunku glikemicznym?

soczewica

Witaj,

Oto wskazówki , jak mądrze wybierać zródła węglowodanów, które minimalizują ryzyko patologicznych stanów zapalnych w organizmie.

Ogranicz spożywanie pokarmów o wysokim  ładunku glikemicznym, zastępując je produktami o umiarkowanym GL.

W PRAKTYCE TO OZNACZA –

Mniej chleba, zwykłych ziemniaków, krakersów, chipsów i innych przekąsek tego typu

ciast i słodkich napojów a więcej pełnego ziarna, fasoli, słodkich ziemniaków, dyni i innych warzyw,

jeść raczej owoce ze strefy klimatu umiarkowanego / jagody, wiśnie, jabłka, gruszki/ niż owoce tropikalne / ananasy, mango, papaje //

Jeść mniej żywności przetworzonej, mniej fast food, najlepiej zaś unikać go w ogóle, jeść miniej produktów mącznych

UNIKAĆ PRODUKTÓW ZAWIERAJĄCYCH SYROP KUKURYDZIANY O DUŻEJ ZAWARTOŚCI FRUKTOZY

Pozdrawiam, Marysia

Advertisements

Skomentuj

Please log in using one of these methods to post your comment:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s