5 sposobów na obniżenie poziomu homocysteiny

 

awokado

Witaj,

Sposób na pozbycie się szkodliwej dla mózgu homocysteiny jest wyjątkowo prosty i nieskomplikowany.

Pięć sposobów na obniżenie homocysteiny:

1.Zażywać kwas foliowy, witaminę  B6 i B12

2. Należy także jeść potrawy bogate w kwas foliowy takie jak: sok pomarańczowy, warzywa strączkowe, jarzyny o zielonych liściach, awokado, migdały.

Badania wykazały ,że organizm wykorzystuje jedynie połowę kwasu foliowego  dostarczonego nam w pożywieniu.

Należy ograniczyć picie kawy !

Jeśli pijesz kilka filiżanek kawy dziennie –poziom homocysteiny podnosi się o 20% w stosunku do osób, które piją 1 filiżankę kawy .

Nie należy jeść za dużo mięsa .Organizm syntetyzuje homocysteinę z białka , zwłaszcza zwierzęcego.

Potrawy białkowe pochodzenia roślinnego  są pod tym względem bezpieczniejsze -zawierają bowiem antagonistę homocysteiny – witaminę B6

Stanowczo nie powinno się palić!

Palenie zmniejsza poziom kwasu foliowego , pozwalając  tym samym na nadmierna syntezę homocysteiny.

Pozdrawiam,Marysia

 

Reklamy

3 thoughts on “5 sposobów na obniżenie poziomu homocysteiny

Skomentuj

Proszę zalogować się jedną z tych metod aby dodawać swoje komentarze:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s