Oddychanie dla równowagi ciała i umysłu

Szukasz prostego, zdrowego sposobu, aby być odstresowanym, przez cały dzień? .Ćwiczenia oddechowe to naturalny i skuteczny sposób na zmniejszenie stresu, i pobudzenie energetyczne. Gdy nauczysz się prawidłowo oddychać, dotlenisz nie tylko płuca, ale także  cały swój organizm. Kluczowym elementem jest oddech. Ta metoda jest szczególnie łatwa do nauczenia się.

Wystarczy wziąć głęboki oddech,  bez wysiłku, a następnie  wydychaj bardzo powolnie powietrze zachowując pierś w stanie naprężonym, wyciągnąwszy nieco brzuch  do przodu w miarę, jak powietrze wychodzi z płuc. Kiedy powietrze już zostało usunięte, zwolnij pierś i brzuch. Kilka ćwiczeń  wykonanych i ruch, raz przyswojony, stanie się potem prawie automatyczny.

Regularne wykonywanie  tego ćwiczenia pomaga budować mięśnie między żebrami,twoje wydechy staną się głębsze i dłuższe.
Innym sposobem poradzenia sobie z  głębokim oddechem, zwłaszcza wydechem, są ćwiczenia z balonikiem. Staraj się codziennie ” dmuchać w balonik”  , by poprawić swój oddech. Wkrótce Twoje samopoczucie  znacznie się poprawi. Spróbuj,  to naprawdę świetne ćwiczenie.

Pozdrawiam, Marysia

Advertisements

Skomentuj

Please log in using one of these methods to post your comment:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s