Co z oczu to i z serca…oraz ust.

Co z oczu, to z serca – i ust. Pochowaj wszystkie smakołyki w swoim domu. Odchudzamy się!

Umieść na wysokości  oczu / spiżarnia, lodówka / zdrową żywność. To samo zrób z owocami i warzywami.

Ludzie, którzy jedzą więcej rano, a mniej wieczorem, mają tendencję do utraty większej wagi. Niektóre badania sugerują, że początek dnia z posiłkiem o wysokiej zawartości białka – zwłaszcza ciepłego pokarmu – pomaga czuć się pełniejszym i mniej głodnym później. Zjedz rano 350-400 kalorii, i co najmniej 25 g białka, mówi Domenica Rubino, , dyrektor Centrum Washington dla Weight Management & Research.

Prowadź dziennik fotograficzny

„Mamy straszne wspomnienia w kategoriach tego, co jemy”, mówi Susan Albers,

Zapisz  zdjęcia zjedzonego pokarmu w codziennym pliku. Przed kolejną przekąską lub posiłkiem zrób przegląd tego  co dzisiaj już zjadłeś. Zdjęcia będą przypominać, co już zostało zjedzone. I to  pomoże  podjąć decyzję, aby zmniejszyć ilość jedzenia lub wybrać coś innego.

Nie zostawiaj swoich posiłków przypadkowi. Mając składniki pod ręką, będziesz się kontrolować.

Pomyśl o  dzisiejszym menu, zrób listę zakupów dla siebie, nawet jeśli gotujesz dla wszystkich.

Trzymaj się z daleka od supermarketów. Widok  dużej ilości żywności może  spowodować u ciebie chęć przejadania się.

Znajdź klub kibica

Grupa może pomóc stracić na wadze więcej niż będzie to robił sam. Zyskasz porady, zachętę, trochę konkurencji, poczujesz się bardziej zmotywowany do walki z nadwagą. Wsparcie ze strony rodziny i przyjaciół, internetowych  także pomaga  obniżyć wagę.

 

Spróbuj fizykoterapii

Nauczysz się pracy ze swoim ciałem. Fizjoterapeuta jest wyszkolony do pracy z ludźmi, którzy mają problemy medyczne i problemy z ruchem w ich codziennym życiu. Pomyśl o nim   jakby był twoim osobistym trenerem. Twój terapeuta stworzy program, dostosowany dla Ciebie, aby poprawić równowagę, siłę i zakres twojego ruchu. Fizjoterapeuta często może pomóc złagodzić ból stawów jeśli  ci dokucza.

 Spróbuj  kąpieli w basenie

W basenie  spala się kalorie, to trening  na całe ciało.Woda pomaga trzymać się w górze, więc nie jest obciążeniem dla stawów.

Jeśli ćwiczenia są dla ciebie trudne, spróbuj zrobić to w wodzie o głębokości do klatki piersiowej,to poprawi krążenie krwi i pomoże złagodzić bóle związane ze stanami zapalnymi.

Patrz nie tylko na kilogramy

Niezależnie od tego, co mówi skala twojej wagi uświadom sobie  co już zdobyłeś.

Np. coraz luźniejsze ubranie? A może obniżyłeś ciśnienie krwi? A może masz cukrzycę,i zmniejszył się twój poziom cukru.? Może jesteś bardziej sprawny mogąc wykonywać więcej ćwiczeń?  A więc  ciesz się ze swoich  osiągnięć.

A może cierpiałeś na bezdech nocny?  To schorzenie często dotyka ludzi którzy mają nadwagę.

Zdarza się: Skala na wadze nie ruszy się, bez względu na to, co robisz. Spróbuj nie myśleć „niepowodzenie”. To , że podjąłeś decyzję o odchudzaniu już jest  triumfem. Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą. Pamiętaj o tym!

Strasznie przytyłam po świętach. Odchudzam się z wami.

Buziaki, Marysia

Reklamy

Skomentuj

Proszę zalogować się jedną z tych metod aby dodawać swoje komentarze:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s