Eliksir poprawiający wygląd twojej skóry

Witaj,

Postępy odmładzania cieszą nas znacznie bardziej, kiedy obserwujemy, że lepszej formie psychicznej i fizycznej towarzyszy wyrazna poprawa stanu skóry. Szczególnie poprawa jej sprężystości, nawodnienia i zdolności regeneracyjnych, co obserwujemy w postaci wygładzania zmarszczek, ustępowania skłonności do cellulitisu,rozstępów i tworzenia się starczych znamion

Substancje odmładzające skórę, a także dodatkowo wzmacniające błony śluzowe znajdują się w maksymalnych ilościach w składnikach eliksiru, który najszybciej poprawi twój wygląd zewnętrzny.

  • szklanka soku z marchwi
  • morela/ może być suszona/
  • suszona figa
  • pół banana
  • łyżeczka kiełków pszenicy
  • łyżeczka zarodków pszennych
  • 2 łyżeczki płatków owsianych
  • łyżeczka pestek dyni

 

 

11 thoughts on “Eliksir poprawiający wygląd twojej skóry

  1. Z natury jestem mięsożerny, więc z warzyw i jarzyn najbardziej smakuje mi szynka i boczek i dla wyglądu tak bym się nie katował tym, co jest wyżej. W walce postu z karnawałem wolę karnawał… Jednakże mam świadomość tego, że jest to zdrowa żywność, te wszystkie kiełki i banany. Cóż ja poradzę na to, że jako kryptohedonista wolę jeść to, co mi sprawia przyjemność… Ten typ, jak ja, tak ma… Wilk nie przeżyje jedząc trawę, a królik nawet na niej przytyje. Drapieżny królik to raczej wytwór horrorów niż występujący w przyrodzie przypadek. Jest chyba coś w tym, że nie każdemu wszystko służy… Ja czasem żałuję, że chałwa nie rośnie w Polsce na drzewach… 🙂 Idę zatem zjeść tę kupioną w sklepie…Pozdrawiam!

  2. mam zapytanie dna moczowa moj maz ma problem z duzym palcme u nogi tworzy sie tam halluks
    pomimo ze ma buty duze i wygodne on twierdzi ze to dna

Skomentuj

